Антіфаєр
Save lives and dreams!
Зв'язатися
Замовити зворотній зв`язок
Технічне обслуговування пожежної сигналізації
Надійна підтримка роботи пожежної сигналізації на вашому об'єкті!
Професійне технічне обслуговування систем будь-якої складності!
Розрахунок вартості встановлення та обслуговування системи протипожежного захисту вашого об'єкту
Крок 1 з 3
Далі »
« Назад
Далі »
« Назад
Зачекайте, йде відправка даних!

Технічне обслуговування пожежної сигналізації

Пожежна сигналізація (СПС - системи пожежної сигналізації) - як живий організм, що постійно розвивається і вимагає відповідного догляду та правильної експлуатації.

Справність систем пожежної сигналізації є головним фактором, що визначає її надійність, тому заходи з ТО потрібно проводити регулярно. Адже навіть найякісніше обладнання має певний ресурс служби, після закінчення якого може виходити з ладу. А раптові поломки можуть надовго вивести всю систему з ладу. Щоб цього не сталось, проводять профілактичний огляд та обслуговування. Це стосується як систем на величезних об’єктах, так і у невеликих приміщеннях офісу чи магазину.

autor avtar
Павлюк В. О.
технічний директор ТОВ “Антіфаєр”

Технічне обслуговування СПС

Технічне забезпечення захисту об’єкту від пожежі – важливе і необхідне питання, яке вирішується комплексом певних заходів. Окрім того, що потрібно правильно розробити проект протипожежної системи, надійно змонтувати обладнання, правильно налаштувати безперебійну його роботу та ввести в експлуатацію, ще потрібно забезпечити технічне обслуговування СПС.

регламентні робіти з ТО пожежної сигналізації

Види регламентних робіт з ТО пожежної сигналізації:

  • Планово-попереджувальні. Профілактичні заходи Діагностики допомагають перевірити стан усіх елементів та вчасно виявити можливі проблеми
  • Планові заміни застарілого обладнання. Навіть найякісніші датчики чи модулі мають певний термін служби. Після його закінчення, щоб потім уникнути величезних проблем, варто змінювати елементи на нові та більш надійні
  • Пошук несправностей у разі їх появи
  • Ремонт або позапланова заміна обладнання, що вийшло з ладу. Спеціалісти детально оглядають систему, а потім приймають певне рішення.
  • Навчання оперативного (чергового) персоналу

Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації зазвичай надаються без постійного перебування спеціалістів Виконавця на об’єкті Замовника. Позапланове ТО виконується при виникненні несправностей, хибних спрацьовувань або згідно із заявкою Замовника.

«Правильне технічне обслуговування систем пожежної сигналізації – гарантія довготривалої та якісної роботи всього її обладнання. Якщо ці роботи виконують професійні фахівці, відповідно до встановленого порядку, дотримуючись всіх регламентів, ймовірність поломки системи наближається до нуля. А якщо десь у системі і з’являється причина, яка може привести у подальшому до небажаних результатів у вигляді поломки, то вона виявляється заздалегідь та усувається в максимально короткий термін. Цей процес в компанії Антіфаєр забезпечують фахівці відділу техобслуговування. І наші клієнти можуть бути впевнені у надійному протипожежному захисті їх об’єктів»

Павлюк В. О. , технічний директор ТОВ “Антіфаєр”

Технологія надання послуг

Надійне технічне утримання пристроїв автоматичної пожежної сигналізації забезпечується шляхом проведення організаційних, технічних та інших заходів, що спрямовані на попередження пошкоджень та несправностей пристроїв, підтримання їх у постійній експлуатаційній придатності.

Усі пристрої автоматичної пожежної сигналізації мають бути справними і утримуватися у постійній готовності до виконання роботи. Несправності, які впливають на їх працездатність, повинні усуватися негайно, інші несправності усуваються у передбачені регламентом терміни.

Для цього замовник укладає угоду з виконавцем на технічне обслуговування пожежної сигналізації.

Зазвичай виконавець при наданні послуг по ТО використовує свої матеріали, вузли, складові частини, радіоелектронні компоненти та технічні засоби. Вартість матеріалів, вузлів, складових частин та радіоелектронних компонентів може входити до загальної розрахункової вартості послуг по технічному обслуговуванню а може оплачуватись окремо.

Виконавець веде журнали обліку технічного обслуговування і ремонту (планового та позапланового) установки. На вимогу Замовника ці журнали Виконавець надає для перевірки Замовнику. Після закінчення терміну дії Договору на послуги з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації всі журнали передаються Замовнику.

У разі потреби проведення ремонту пристроїв автоматичної пожежної сигналізації представниками Замовника та Виконавця складається відповідний Акт.

Замовник надає приміщення для збереження матеріалів, оснащення та інструменту та забезпечує електроживленням устаткування для надання послуг.

Приклади регламентів проведення технічного обслуговування

При проведенні технічного обслуговування необхідно виконувати регламенти.

регламенти проведення технічного обслуговування пожежної сигналізації

Регламент 1 (періодичність обслуговування один раз на місяць)

  • Зовнішній огляд пристроїв (приймально-контрольних приладів, сповіщувачів, динаміків, табло, шлейфів сигналізації, моноблоку, блоку іскрозахисту) на відсутність механічних пошкоджень, корозії, бруду, міцності кріплень і т.і.
  • Ревізійний огляд блоків живлення, шаф АВР (Автоматичний перемикач введення).
  • Візуальний контроль цілісності труб, що захищають електропроводки пожежної сигналізації, у місцях перехрещення із силовими електричними мережами, а також у місцях прокладання крізь стіни, перегородки тощо.
  • Перевірка працездатності: приладів приймально-контрольних пожежних (справність плавких запобіжників), табло, блоків, світлозвукових пристроїв (СЗУ), динаміків, моноблоку, блоку іскрозахисту, модулів.
  • Перевірка працездатності органів керування (тестування програмного забезпечення).
  • Перевірка лінійної частини шлейфа.
  • Перевірка працездатності променів пожежної сигналізації.
  • Перевірка працездатності сповіщувачів.
  • Перевірка спрацювання приладів приймально-контрольних пожежних при обриві і короткому замиканні променя, моноблоку, блоку іскрозахисту.
  • Перевірка напруги в променях пожежної сигналізації
  • Перевірка виносних сигналів тривоги.
  • Контроль робочого положення вимикачів і перемикачів, справності світлової індикації, наявності пломб на приймально-контрольних приладах, моноблоку та блоку іскрозахисту, справність світлової і звукової індикації.
  • Контроль основного і резервного джерела живлення і перевірка автоматичного перемикання живлення з робочого вводу на резервний. 1 раз на місяць

Регламент 2 (періодичність обслуговування два рази на рік)

  • Перевірка та тестування модулів розширення провідних зон.
  • Чищення від пилу димових сповіщувачів.
  • Перевірка заземлення джерел живлення.
  • Вимір параметрів лінійних проводів сполучних ліній.
  • Вимір параметрів лінійних проводів шлейфа.
  • Контроль спрацювання світлозвукових пристроїв, табло, динаміків у приміщеннях об’єкта.
  • Перевірка надійності з'єднання всіх доступних випадковому доторканню металевих не струмопровідних частин ППКП з його зажимом "заземлення", а також вимірювання значення опору між вказаними частинами та зажимом "заземлення" на відповідність вимогам технічних умов на даний прилад

Обслуговування приладів приймально-контрольних пожежних

При технічному обслуговуванні приладів приймально-контрольних пожежних (ППКП) щомісячно перевіряються:

  • Номінальні значення напруги в електричних мережах основного і резервного джерел живлення, а також у шлейфах сигналізації;
  • Автоматичне вмикання резервного живлення ППКП у разі зникнення основного;
  • Працездатність ППКП у режимах "Пожежа" та "Несправність" шляхом імітації спрацьовування сповіщувачів та порушень шлейфів сигналізації. При цьому необхідно контролювати спрацьовування виносних світлових та звукових індикаторів.
  • Під час перевірки адресних ППКП необхідно контролювати відповідність номера сповіщувача, від якого надійшов сигнал про пожежу, номеру сповіщувача, спрацьовування якого імітувалось.

Обслуговування приладів приймально-контрольних пожежних

Пульт центрального спостереження

Підключення пожежної сигналізації на пульт центрального спостереження (ПЦС) та здійснення цілодобового спостереження за об’єктом включає наступне:

  • Тестування приладів (не менш ніж 1 раз на добу)
  • Негайне реагування на сигнали тривоги, виклик підрозділів пожежної охорони на об’єкт
  • Повідомлення замовника про отримання сигналу про виникнення пожежі (загорання) та виклик підрозділів пожежної охорони.
  • З’ясування причини сповіщення сигналу «Тривога».
  • Виклик мобільних груп у місті Києві.
  • Спостереження та технічне обслуговування за установками пожежної автоматики (УПА)
  • Прийом сигналів від УПА про пожежу та технічний стан на пульт центрального пожежного спостереження (ПЦПС).
  • Передачу сигналів від ПЦПС об’єкту на ПЦПС оперативно-рятувальної служби ДСНС.
  • Забезпечення працездатності УПА.
  • Для забезпечення підключення пожежної сигналізації на пульт централізованого спостереження, встановлюється на кожному об’єкті комунікатор (GSM-передавач) для підключення на пульт.

Стандартний порядок проведення обслуговування пожежної сигналізації:

  • Поверхневий огляд системи для виявлення помітних зовнішніх пошкоджень.
  • Контроль роботи програмного забезпечення та алгоритмів.
  • Постійний моніторинг працездатності обладнання.
  • Регулярне проведення регламентних робіт
  • Усунення неполадок
  • Заміна неробочого обладнання або устаткування
  • Ведення експлуатаційної документації
  • Допомога в питаннях експлуатації систем: проведення інструктажів, навчання, складання інструкцій
  • Видача технічних рекомендацій по поліпшенню роботи системи
  • Налаштування та контроль системних опцій .
  • Профілактика та обслуговування окремих блоків та додаткових пристроїв.
  • Виконання електро-замірів на блоках, включаючи акумуляторні батареї.
  • Перевірка на надійність кріплення роз'ємів та місць з’єднання кабелів.
  • Проведення навчання для персоналу по порядку використання конкретної системи.
  • Аналіз повної даних про загальну робочому стані сигналізації, та виробка рішень та пропозицій щодо варіантів її поліпшення.
  • Ведення журналу обліку техобслуговування.

Гарантійне обслуговування обладнання

На все обладнання систем пожежної сигналізації, яке придбано в нашій компанії, чи змонтовано нашими фахівцями ми даємо розширену гарантію. Гарантійне обслуговування виконується безкоштовно, якщо обладнання встановлено правильно та експлуатується в належних умовах та обслуговується вчасно.

Протягом усього гарантійного терміну заміна обладнання проводиться безкоштовно. На послуги монтажу пожежної сигналізації також розповсюджуються гарантії.

Якісне здійснення технічного обслуговування та ведення експлуатаційної документації на пристрої автоматичної пожежної сигналізації оформлюється відповідно у журналі обліку технічного обслуговування і ремонту

Дивіться інши матеріали за темою:

Технична підтримка протипожежних систем в Києві від надійного партнера!

Звертайтеся в компанію Антіфаєр, і наші фахівці проконсультують Вас та допоможуть обрати оптимальне рішення саме для Вашого бізнесу

Та можете бути впевнені, що ТО пожежної сигналізації від Антіфаєр буде для Вас надійним, а ціна доступною.

Компанія «Антіфаєр» - експерт з питань пожежної безпеки!

Звертайтеся до нас та отримаєте найкращі рішення від надійного партнера!

Залиште свої контакти та отримайте унікальну пропозицію співпраці!
Натискаючи кнопку «надіслати», ви погоджуєтесь на обробку ваших персональних даних.
Також ми можемо надати Вам консультацію у чаті за допомогою мессенджера:
Telegram
Перевірка та відправка даних
...Відправляємо ваш запит...

Дякуємо!

Ваш запит відправлено!

Гарного дня! Бережіть себе та Україну!

Упс! Помилка відправлення!

Нажаль, ми не змогли відправити Ваш запит з технічних причин.

Зателефонуйте нам або напишіть електронного листа.