Корисна інформація з питань протипожежного захисту

«Антіфаєр» - на сторожі пожежної безпеки Ваших об'єктів!

Пожежна декларація (оцінка протипожежного стану) в Києві

Пожежна декларація – це один із документів, який вимагається від новостворених підприємств, організацій, установ усіх форм власності, що починають діяльність у приміщеннях/будівлях.

Нижче ми розглянемо, кому треба оформляти декларацію пожежної безпеки і куди її подавати.

Що таке пожежна декларація?

Декларація з пожежної безпеки ДСНС, що спрощено називається пожежною декларацією 2022, це документ встановленої форми, введений у дію Кабінетом Міністрів України у 2016 році, із змінами та доповненнями від 2018.

Цей документ замінив собою дозвіл на початок робіт, що видається раніше «пожежниками», спростивши цим початок ведення бізнесу та його розширення. За своєю суттю, декларація з пожежної безпеки – це формальний етап, декларативне повідомлення територіального підрозділи Державної служби України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) про те, що у вашому приміщенні, де ведеться або планується діяльність, дотримано всіх вимог, що висуваються законодавчо до пожежної безпеки в Україні.

Складання декларації пожежної безпеки: форма

Форма декларації про пожежну безпеку затверджено постановою КМУ №922 від 07.12.2016. Вона включає:

  • Назву, адресу та перелік видів діяльності суб'єкта господарювання;
  • ЄДРПОУ/ІПН суб'єкта господарювання;
  • ПІБ керівника;
  • Контактний телефон відповідальної особи суб'єкта господарювання;
  • Інформацію про наявність договору страхування цивільної відповідальності перед третіми особами відшкодування наслідків можливої шкоди;
  • Заява про відповідність вимогам норм пожежної безпеки;
  • Друк та підпис керівника.

Розробка декларації пожежної безпеки виконується у паперовій чи електронній формах (До 2018 року – тільки в паперовій) та подається через територіальне відділення ЦНАП (паперова форма) або через Портал ДСНС (https://e-services.dsns.gov.ua/) або КМУ (https://www.kmu.gov.ua/services).

Подання цього документа не є підставою для початку діяльності підприємства/організації/установи – лише його прийняття відповідним органом є таким. Якщо складання декларації пожежної безпеки виконано правильно і без помилок, а у приймаючого органу немає зауважень по суті, то протягом кількох робочих днів відбувається реєстрація декларації пожежної безпеки. Заявнику декларації пожежної безпеки 2022 тому ж каналу, яким декларацію було отримано, протягом 1 робочого дня після реєстрації документа надходить повідомлення про реєстрацію. А якщо ні, то в той же термін надходить повідомлення про відмову в реєстрації з вказівкою причин (помилки/зауваження). У такому разі заявник зобов'язаний усунути помилки/зауваження та зробити нове оформлення пожежної декларації та її подачу по одному з каналів.

Кому потрібна пожежна декларація?

У більшості випадків початку/розширення діяльності пожежна декларація не подається, оскільки з високої ступенем ймовірності раніше вже було виконано умови, які роблять необов'язковою її подачу. Так, не треба подавати у випадках торгівлі на ринку в одному з узгоджених ринкових місць, оренди приміщення, за яким декларація була раніше подана власником або якщо будівля/будівля раніше була прийнята в експлуатацію в встановленому порядку після реконструкції чи будівництва.

Отже, пожежна декларація подається тільки у випадку, якщо по приміщенню не було раніше подано такої декларації або у разі зміни конфігурації плану приміщення після реконструкції.

Наша компанія допомагає у правильному складанні пожежних декларацій. На розробку пожежної декларації ціна для наших клієнтів завжди доступна та приємна, терміни реалізації – швидкі, а залучення замовника до процесу – мінімальне. Ось чому до нас звертаються та нас рекомендують! Звертайтеся й ви